Przejdź do głównej zawartości

Jak wyglądają szkolenia online?

Coraz więcej firm decyduje się na umożliwienie pracownikom podejmowania pracy w trybie online. Każdy z zatrudnionych może realizować swoje obowiązki z miejsca zamieszkania lub z kawiarni. Taka forma zatrudnienia wymaga ze strony pracownika ogromnej samodyscypliny, a ze strony zatrudniającego wiedzy jak wygląda zarządzanie praca zdalna.


Kolejnym wyzwaniem przed którym stają jest poszerzanie wiedzy. Dlatego tak popularną formą są szkolenia online z różnego zakresu. Otrzymują do nich dostęp wskazane osoby. Wystarczy, że posłużą się wysłanym za pośrednictwem poczty mailowej odnośnikiem.

Na szkolenia w takim trybie zapisać się można również indywidualnie, w celu pogłębienia własnej wiedzy i zainteresowań, a także wzmocnienia swojej pozycji na rynku pracy. Z kolei osoby zarządzające zakładem pracy decydują się na zapisanie swoich pracowników na szkolenia online, aby wzmocnić ich kompetencje i wprowadzić usprawnienia w przedsiębiorstwie.

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje dostęp do platformy edukacyjnej, a także zaproszenie na webinary, które realizuje się w ramach wybranego programu. Największą zaletą związaną z formą online poszerzania wiedzy, jest podział kursu na moduły. Całość jest rozłożona na parę sesji, a nie omawiana podczas ośmiu godzin non-stop. Uczestnicy wykonują dodatkowe zadania. W przypadku wątpliwości zadają pytania opiekunowi szkolenia. Jeśli jest ono zasadnicze - wyjaśnia się je w ramach webinaru, a jeżeli jest to kwestia doprecyzowania czegoś, nauczyciel odsyła odpowiedź każdemu w indywidualnej wiadomości.


Zobacz blog o szkoleniach i HR: https://trzeszczany.edu.pl


Szkolenia online zakończone są w większości przypadków testem. Ma on na celu potwierdzenie nowych kwalifikacji. Po otrzymaniu wystarczającej ilości punktów, kursantom wystawiony zostaje certyfikat.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wszędobylskie oko kamery

Dobrze wiedzieć co się dzieje, nie będąc na miejscu. Dlatego już od dłuższego czasu większe miasta budują własne systemy monitoringu, wyposażone w szereg kamer, które pozwalają łatwo i szybko trzymać pieczę nad tym, co dzieje się na większych placach, skwerach, czy ruchliwych skrzyżowaniach.

Marketing ekologiczny

Marketing ekologiczny jest związany z praktycznym działaniem biznesu na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Społeczeństwo w XXI wieku staje się coraz bardziej odpowiedzialne za ekologię kraju. Biznes również wpisuje się w tę konieczność realizowania praktyk ekologicznych. Biznes i marketing ekologiczny ma służyć społeczeństwu. Konsumenci chcą zaspokajać swoje potrzeby, a rynek powinien dostarczać im takie możliwości.